Uppgradering av bloggen!?

Inga nyårslöften är givna,
men några mål för 2016 är skrivna.

Ett av mina mål för 2016 är att utveckla en/ett ny/nytt, eller gammal/gammalt, färdighet/hobby/kunskap/intresse. Jag har därför börjat det nya året med att köpa en ny (begagnad) kamera av min dotter och anmäla mig till en fotokurs på Fotografiska Museet. Läs hennes fina och roliga inlägg om att ta avsked av en gammal ”vän” här.
20160106_103454400403_10150440615672555_977978537_n
Så nu ska jag förhoppningsvis kunna uppgradera min blogg med finare, bättre, skickligare tagna och skarpare bilder. Jag har en viss förkärlek för makro-bilder, så det kommer nog att bli fler så´na här på bloggen. Efter 7 veckors intensiv kurs på torsdagskvällarna vill jag tro att jag ska kunna uppfylla detta mål för 2016.

Vi får väl se!sign2

Detta inlägg publicerades i Ditt&datt och märktes . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Uppgradering av bloggen!?

  1. Det var ett fint farväl dottern tar av kameran och jag fårstår henne precis. Själv har jag kvar min förra som andra kamera med ständigt makroobjektiv på, så slipper jag hålla på att byta när jag är mitt upp i nåt. Tror du kommer att få fantastiskt roliga torsdagskvällar. Sen finns risken att hela dagar försvinner krälandes bland grönskan utan att ett enda ogräs blivit draget och att du mitt i kökssysslorna ser att den nyplanterade sötingen just hamnat i precis rätt ljus, att du kastar allt för att fånga just ddetta ögonblick. Inget kommer att bli som förr.
    Mycket nöje, kram Anette

    Gillad av 1 person

  2. Laila skriver:

    Har Fotografiska fotokurs, det har jag missat! Torsdagkvällar, attans, då har vi konsertabbonemang, annars hade jag gärna hakat på!
    Kram

    Gillad av 1 person

    • Eva Linnea skriver:

      Det var ett finfint erbjudande med 40 % rabatt. Jag tror jag fick den sista platsen, för när jag skulle gå in och kolla programmet lite mer noggrant, var det fullbokat. Håll utkik på deras hemsida. Foto II skulle vara kul att gå tillsamman med dig. Kram

      Gilla

Lämna en kommentar